Covid-19 Hygiëneprotocol

Om mijn gezondheid en die van mijn klanten te waarborgen, werk ik volgens de RIVM richtlijnen en het Covid-19 Hygiëneprotocol voor schoonheidsspecialisten. De belangrijkste zaken wil ik graag vooraf met je delen.

  • Vul voor komst naar de salon de gezondheidscheck in die je 24 uur voor je afspraak ontvangt per mail.
  • Heb je last van één van deze klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten, verhoging of koorts (vanaf 38°). Neem dan (ook bij twijfel) contact met mij op, om je afspraak (kosteloos) te verplaatsen.
  • Heeft er een gezinslid of huisgenoot last van verhoging/koorts en/of benauwdheidsklachten ook dan zal de afspraak verplaatst moeten worden.
  • Kom niet te vroeg en niet te laat voor je afspraak, 5 minuten van te voren is prima.
  • Kom alleen naar je afspraak!
  • Desinfecteer vóór binnenkomst je handen, met de bij de voordeur geplaatste desinfecterende handalcohol.
  • Was na binnenkomst je handen en gebruik bij vertrek desinfecterende handgel.
  • Ik draag bij elke behandeling een mondkapje en waar nodig een veiligheidsbril en handschoentjes. Sinds 30 september heeft het kabinet een dringend advies gegeven een mondkapje te dragen in contactberoepen dit geldt voor mij als schoonheidsspecialist maar ook voor jou als klant, dus kom zelf ook met een mondkapje naar de salon (kan uiteraard niet tijdens de gezichtsbehandelingen), heb je zelf geen mondkapje kun je deze in de salon kopen voor € 1,-
  • Er wordt een reinigbare stoelhoes gebruikt tijdens de behandelingen, om de stoel na iedere klant te kunnen desinfecteren. En bij iedere klant worden er schone handdoeken en een schoon dekentje gebruikt.
  • Na iedere klant is extra tijd gereserveerd om de salon te kunnen luchten en uitgebreid te reinigen en desinfecteren.
  • Mijn voorkeur gaat uit naar (contactloze) pin betaling of betaling per factuur.